Regiofair: 'Facebookcampagne enorme boost'

Zondag 11 oktober 2015
Het Regionaal Bureau voor Toerisme heeft in de afgelopen weken een aantal advertentiecampagnes via Facebook gehouden, onder meer voor het in september gehouden evenement Wilbertoord Pakt Uut. Regiofair Land van Cuijk vormde daar onderdeel van. Het resultaat: 90.000 keer de tijdlijn van geselecteerd Facebook-gebruikers verschenen, 2000 doorkliks en tientallen keren gedeeld of geliked. Kosten: nog geen 450 euro.
Mark Janssen van Gaal, lid van het organisatiecomité van Wilbertoord Pakt Uut, was zeer tevreden over de Facebookcampagne:  "Voor ons als organisatie van Wilbertoord Pakt Uut en de Regiofair Land van Cuijk bracht de Facebook-campagne extra kleur. 
Als evenement moet je in een korte tijd een grote naamsbekendheid genereren. De socialmedia-campagne zorgde voor een extra boost. Veel mensen zijn actief op social media, dus daarmee kun je jezelf onderscheiden. Anders dan bij advertenties in lokale weekbladen of gratis persberichten. Voor ons was het bereik goed (bijna 90.000) en droeg de campagne bij aan het professionele en positieve imago van het evenement. Zeker in relatie en samenwerking met het Regionaal Bureau voor Toerisme.”

Heeft u ook interesse om samen met het Regionaal Bureau voor Toerisme een Facebookcampagne te ontwikkelen? Bijvoorbeeld omdat u meer bezoekers voor uw evenement wilt of u de bezettingsgraad van uw verblijfsaccommodatie in de komende herfst- en winterperiode wilt verhogen? Neem dan contact op via info@rbtlandvancuijk.nl Wij komen graag bij u langs om de mogelijkheden toe te lichten.